דוגמאות לניתוח נתונים והצגה גרפית

  • מושגים על כוס קפה ועוגה - דברים שיזם צריך לדעת מושגים על כוס קפה ועוגה [דברים שיזם צריך לדעת] (4/12/2017) - לפעמים נופלים עליך קיצורים, 3-4 אותיות באנגלית, או מושגים שכל המומחים משלבים בנונשלנטיות - אף אחד לא רוצה שיתקילו אותו באמצע פיץ' ואף אחד לא רוצה להישאר מחוץ לשיחה. ויש גם דברים שיזם חייב לדעת..
  • למה הלקוחות התלוננו למה הלקוחות התלוננו על שירות איטי במסעדה? (2/6/2015) - במסעדה ניו-יורקית ותיקה ומצליחה החלו הלקוחות להתלונן על שירות איטי. למעשה, גם בעלי המסעדה הבחינו שהשירות הופך איטי יותר ויותר אבל לא יכלו לנחש למה זה קרה ..
  • גוגל אנליטיקס גוגל אנליטיקס: האם הגולשים אוהבים את האתר שלנו או שלא? (1/5/2015) - גוגל אנליטיקס - ניתוח התנהגות הגולשים: האם האתר שלנו צומח? האם הגולשים חוזרים לבקר? כמה זמן הם נשארים? איך יודעים האם הגולשים מרוצים? לעיתים התמונה המיידית מבלבלת ויש צורך לחקור
  • אתר מכירות אתר מכירות: להקליק על כפתור רכישה (5/4/2015) - המשימה לגרום לגולש להקליק על כפתור הרכישה היא אחת המשימות הקשות ביותר של אתר מכירות באינטרנט. האם ניתן לפרק אותה לשלבים ולטפל בכל שלב בנפרד ביתר הצלחה?
  • ניהול מכירות ניהול מכירות נכון: מה מסתיר גרף המכירות? (31/3/2015) - קל ליפול במלכודת הגרפים שמראים עליה/ירידה במכירות מרבעון לרבעון. פעמים רבות הם מסתירים אינדיקציות מוקדמות לכך שמשהו השתבש. ניהול מכירות נכון מחייב אותנו לחפור בנתונים..

וזה רק חלק קטן מהתועלות שבניתוח נתונים:

הקטנת הנזק, מניעת קטסטרופות

ניתוח שוטף של הנתונים שהעסק שלכם מייצר יציף תקלות וכשלים מיד עם היווצרם, כך שאפשר יהיה לטפל בבעיות באופן מיידי ומהיר, ולכן מידת הנזק תהיה קטנה יחסית. תקלות קורות, ובעיות הן חלק מחיי כל עסק. אבל זיהוי מוקדם, וטיפול מהיר הם הדרך הטובה ביותר למניעת הפיכתן לקטסטרופות!

הקטנת הוצאות, הגדלת תפוקות

ניתוח שוטף של הנתונים שהעסק שלכם מייצר יאפשר לגלות מוקדים של חוסר יעילות, אי ניצול (נכון) של משאבים ובזבוז, שלא היו מתגלים אחרת. המידע הזה יאפשר לכם להתייחס לבעיות ולטפל בהן נכון, וכתוצאה – להקטין את ההוצאות ולהגדיל את התפוקות!

התאמת הפעילות, תגובה מדוייקת

ניתוח שוטף של הנתונים שהעסק שלכם מייצר יעזור לכם לזהות דפוסים ומגמות בקשר לשוק וללקוחות, וכך לייצר הבנה עמוקה ונכונה יותר לגבי מה שמתרחש. אז תוכלו לתכנן מסלולי התפתחות והתקדמות לעסק שלכם ולהתאים טוב יותר את הפעילות למגמות עתידיות!

לתיק עבודות